۵ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۵۰

فرزانه خبر داد:

افزایش 20 درصدی گردشگری دریایی در مازندران

افزایش 20 درصدی گردشگری دریایی در مازندران

ساری - خبرگزاری مهر: قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: گردشگری دریایی در مازندران طی نوروز 92، بالغ بر 20 درصد افزایش یافته است.

سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از تاریخ 28 اسفند 91 تا دوم فروردین امسال، افزایش 20 درصدی گردشگری دریایی را در مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد هستیم. 

وی ادامه داد: بیش از 500 هزار نفر در طول 340 کیلومتر نوار ساحلی مازندران از امکانات دریایی و تفریحی شناورهای تفریحی، قایق های موتوری و جت اسکی استفاده می کنند. 
 
فرزانه یادآور شد: در طول نوار ساحلی حوزه استحفاظی مازندران، تعداد سه بندر تجاری و بیش از 27 اسکله تفریحی وجود دارد که بالغ بر 150 قایق موتوری و 85 دستگاه جت اسکی در این ایام به گردشگران خدمات ارائه می دهند. 
 
وی  اظهار داشت: 30 گروه بازرسی از کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در ایام نوروز از تاسیسات گردشگری استان بازدید می کنند. 
 
فرزانه با بیان اینکه از 28 اسفند سال گذشته تا امروز که سوم فروردین 92 است هزار 894 واحد مورد بازدید ناظران ما قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: بیش از 34 واحد مورد تشویق قرار گرفته، 78 واحد تذکر و اخطار دریافت کردند و 2 واحد گردشگری غیرمجاز هم تعطیل شد.
کد خبر 2022461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha